Pengikut

Rabu, 28 Disember 2011

Sidang Media LANG-GAR 901

Kempen yang diketuai oleh Angkatan Muda Keadilan Pulau Pinang (AMKPP) ini menggabungkan beberapa NGO seperti SAMM, Jingga 13, SMM, A.B.U, Lantang juga para Bloggers & Dewan Pemuda PAS & DAPSY.

Tujuan LANG-GAR 901 dilancarkan adalah utk memberi peringatan kepada pihak kerajaan yg semenjak dari tahun 1998 telah terlalu banyak MELANGGAR peraturan & norma perundangan dalam kes Liwat versi 1998.

Kini dalam kes Liwat 2, kerajaan dilihat cenderung MELANGGAR peraturan & norma kebiasaan perundangan.LANG-GAR 901 akan menggembleng tenaga pelbagai khalayak masyarakat, khususnya anak muda yang beridealisme untuk juga MELANGGAR norma peraturan sebagaimana kebiasaan dilakukan kerajaan selama ini.

Namun LANG-GAR 901 akan berorientasikan keamanan dalam perjuangan menegakkan KEADILAN.Pelancarannya akan diadakan pada 7/1/2012 di Galeri Pejuang, Cherok Tok Kun Bukit Mertajam pada malam.Penyertaan Dato's Seri Wan Azizah mewakili DSAI, Seniman Negara, A. Samad Said mewakili golongan seniman, Hishamudin Rais mewakili Reformis & Blogger.



Kepimpinan LANG-GAR 901 mempamerkan logo kempen....

Tiada ulasan: